keskiviikko 7. maaliskuuta 2018

Missä mennään?

Heissan! Pitkästä aikaa täälläkin, instagramissa kyllä olen ollut aktiivinen mutta tämä on jäänyt. Paljon on ehtinyt tapahtua tämän tauon aikana ja kaikki asiat eivät ole olleet niin positiivisia. Yksi syy taukooni oli se, kun Lilja jouduttiin lopettamaan 8.7.2017 ähkyn takia. Liljan kuolemasta mulla on kestänyt päästä yli pitkä aika ja edelleen se näky, jolloin Liljan sydän pysähtyi kummittelee mun mielessä. No mutta oon mä saanu uuden ponikaverin rinnalleni , ei toki Liljan veroista mutta kumminki ihan kelpo hepon :) nimittäin Tarhakallion Ratsutilalta tutun Halla-ponin! Halla tuli mulle ylläpitoon 10.9.2017 ja nyt ollaan ehitty treenaamaan tovi yhdessä, josko kesällä päästäisiin jo kisoihin!
Tässä Halla meillä tarhassa.

 
 
Halla usvalaakson maneesilla estevalkassa mun kanssa.
Ilonalla ja Murkulla asiat sujuu myös hyvin. Murkku täyttää tänä vuonna jo 20, mutta ei ikä vielä herraa paina, vaan edelleen innoissaan työnteossa on. Ilonakin on toipunut kesän sairastelusta ja selvisi, että sillä on metabolinen oireyhtymä "sikaniska" kaulassa. Molemmat ponit etsi kyllä vuokraajia, jos kiinnosta voit laittaa sähköpostia mulle: sara.villikkaa@gmail.com tai instagramin directissä (@sarajaponyt käyttäjällä vastaan!) viestiä.
Ilona kesällä poseerasi kameralle :D

Ilona kesäkuussa siskoni kanssa tapahtumassa.
Murkku töihin lähdössä.

Pitäähän sitä olla itse edustavana!
Itse olen nyt vielä 9- luokalla , mutta syksyllä toivottavasti olen opiskelemassa Harjun oppimiskeskuksessa hevosalalla. Tavoitteeni olisi päästä ratsastuksenohjaaksi opiskelemaan! Meidän menoa kannattaa seurailla instagramissa, koska siellä olen aktiivisempi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti