torstai 6. heinäkuuta 2017

Kuulumisia ❤

Meistä ei oo kuulunu täällä blogin puolella pitkää aikaa mutta blogin ig:ssä on ollut ahkera ja herätin myös youtube kanavan henkiin ja tilaajia on jo 191, joka on mulle paljon 😅 tässä on ehtinyt tapahtua paljon mutta nyt lähiaikoina kaikki ei oo menny putkee. Mä onnistuin kaatuu mopolla viime keskiviikkona ja nyt jalka alkaa olee parempi mutta jouduin perumaan sunnuntain koulukisat Liljalla. Ja nyt tässä odottelen eläinlääkäriä, joka tulee kuuntelemaan Murkun keuhkot ja selvittämään mikä Ilonaa vaivaa. Molemmat on ollut jo viikon saikulla ja nyt ell sano että saikku jatkuu ja lääkekuurilla mennään.  
Olen Liljalla saanu ratsastaa aikas paljon ja nyt tulevaisuus näyttääkin aika loistavalta mutta siitä kerron myöhemmin lisää.   
Esteitä ollaan hypätty jonkin verran mutta nyt mä en saa hypätä ton jalan takii kun se ei vielä kestä sitä mutta muuten voin ratsastaa.  
Mulla oli myös 18.6 konfirmaatio eli kävin rippikoulun ja otin Liljan kanssa rippikuvani ❤ Jos muuten haluatte että kuvaan huomenna videopostauksen niin se voisi onnistua. Jos saan jonkun kuvaamaan mun ratsastusta. Jos en niin otan ton yhen kameran minkä saa kypärään kiinni niin tulisi erilaista matskua.  Kiva jos jaksoit lukea tänne asti ja toivottavasti tykkäsit postauksesta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti