tiistai 6. syyskuuta 2016

Heippa Allu , Moikka Lilja, Murkun kuulumisia!

Kuten moni on instagramin puolella huomannut niin Allu on lähdössä uuteen kotiin. Ja Allun uusi omistaja on kaverini Janika. Sanon vaan , että kiitos Allu kaikesta ja onnea uuteen kotiin. 

Allu menee koulu/esteratsuksi :) 

Hihii kuskia naurattaa.
Ja Allun tilalle ei osteta uutta ponia. Murkku jää kotiin ja sille tulee vaan yp:hen shettis kaveri.
Alan vuokraamaan Liljaa 2-3 krt. Viikossa ja treenaan varsinkin esteitä paljon ja varmaan rataesteharjoituksissa käyn. Olen Liljalla käynyt aijemminkin ratsastamassa itsenäisellä ja hoitamassa. Lilja on suht. haastava ratsastaa mutta mulle sopiva ja tykkään paljon. Vaikka hoitaessa on hyvin neitimäinen mutta onnistun siinäkin. Liljasta enemmän hänen sivullaan!


Oon hypännyt Liljalla nyt yksittäisenä mun uuden este-enkan eli 100cm. Ja hypännyt ilman satulaa ja kaikkea muuta kivaa touhunnut. Postaukset tulee olemaan Lilja painoitteisia ja välillä myös Murkku painoitteisia. Murkun uutta shettis kaveria en varmaan suuremmin esittele , jos en saa omistajalta lupaa. Voin sanoa ainakin , että se on tamma ja säkäkorkeudeltaan saman korkuinen kuin Murkku. Ja Murkku ja sen shettis kaveri tulee toimimaan mun serkkujen ( 10.v ja 7.v) ratsuina ja mun serkut vasta opettelee ratsastamaan. Ja Murkku etsii vuokraajaa itselleen kouvolan alueelta. Murkulle painoraja 45kg ja tarvitsee siis napakan pikku kuskin itselleen , joka kävisi 1-3 krt. viikossa treenaamassa mun valmennuksessa ei toki kisata voi kun Murkulla ei ole papereita. Ja kävisi muutenkin läpiratsastamassa. Murkku on vaativa ratsastaa , pukittaa kyllä , kun lähtee vaatimaan mutta hyppää ye. 70cm ja re. 65cm. Murkku ei kestä hössötystä (ihana poni pus pus hali hali) jos hössötöt liikaa ihan varman Murkku puree. Hinnat : Käynti 3 krt. viikossa 40e , 2 krt. viikossa 30e ja 1 krt viikossa 20e . 



Voi käyttää myös kannuksia!
Murkulla voi myös ajaa kärryillä ja ohjasajaa siinä ei painorajaa. Ja maastossa ei pelkää mitään. Voi myöskin ratsastaessa keulia välillä. Jos vähääkään näytät pelkoasi Murkkua kohtaan se kyllä käyttäytyy sen mukaisesti. Tarkempaa tietoa saat kun laitat mulle sähköpostia : sara.villikkaa@gmail.com   ! Tää postaus oli vähän avaus mitä tapahtuu blogille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti